بلبرینگ

فروش بلبرینگ خرید بلبرینگ قیمت بلبرینگ رولبرینگ FAG SKF

بلبرینگ

فروش بلبرینگ خرید بلبرینگ قیمت بلبرینگ رولبرینگ FAG SKF

بلبرینگ

شرکت بلبرینگ فیدار پارسیان با توجه به سابقه چند ساله خود و همچنین با شناخت و مطالعه بازار خرید بلبرینگ توانسته است مجموعه ای از بلبرینگ های مصرفی در صنایع مختلف کشور همچون نیروگاهها، معادن، صنایع تولید فولاد، نساجی و ... را پس از واردات گردآوری نماید و در اختیار داشته باشد

www.fidarbearing.ir
021-36058907

پیوندها

ساخت بلبرینگ

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰ ق.ظ

ماده اولیه جهت تولید ساچمه ها یا غلطک ها ، حلقه های بلبرینگ یا رولبرینگ عبارتند از مفتول ها ، لوله ها ، مواد نورد شده و مواد فورج شده
 
حلقه ها با اندازه متوسط و کوچک بوسیله ماشین تراش یا چند محور ، بطور اتو ماتیک ماشینکاری شده و حلقه های بزرگ بوسیله ماشین های فرز و داخل تراش ماشین کاری می شوند.
بعد از انجام ماشینکاری بر روی قطعات ، عملیات حرارتی انجام می گیرد تا سختی و استحکام مطلوب حاصل آید . در این فرآیند حلقه ها بوسیله سوخت گازی یا الکتریسیته درون کوره های مداوم یا غیر مداوم تا بالای 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده و در روغن یا حمامی از نمک بطور سریع و کنترل شده سرد می شوند.
جهت از بین بردن تردی و افزایش چقرمگی ، قطعات تحت عملیات حرارتی ثانویه ای بازگشت داده می شوند سختی بدست آمده از این روش  60-66 HRCمی باشد . پس از عملیات حرارتی وجوه جانبی و داخلی و خارجی سنگ زده شده و بوسیله سنگ زنی دقیق صیقل داده و پرداخت می گردد.

اجزاء غلتشی ( ساچمه ها و غلطک ها ) ابتدا به شکل سیم یا مفتول می باشند.

تحت فرآیند ویژه ای سیم یا مفتول بوسیله یک پرس به قطعات کوچک بریده می شود و سپس بوسیله دستگاه پرس ما بین قالب فشرده شده و به شکل ساچمه یا غلطک خام در می آید . غلطک های بزرگ نیز بوسیله ماشینکاری ( تراشکاری ) تهیه می شوند.

زایده ایجاد شده در فرآیند پرسکاری بوسیله قرار گرفتن ما بین دیسک های ساینده حذف می گردند . بوسیله سنگ زنی و دستگاه غلتشی قطر ساچمه کاهش داده می شود ، گردی مورد نظر بوجود آمده و سطح مناسب ایجاد می گردد.
 
بعد از عملیات سختکاری و بازگشت ، عملیات پرداخت کاری بیشتر انجام می پذیرد .سپس اجزاء غلتشی بوسیله یک عامل پرداخت کننده مناسب صیقل داده شده و در نهایت این اجزاء بر طبق قطرشان درجه بندی می گردند.
شبکه ها نیز از طریق کشش عمیق نوارهای فولادی یا برنجی و یا بوسیله ماشینکاری و پرس از لوله ها ایجاد می گردند . تولید این شبکه ها شامل یک سری از عملیات پرسکاری یا سایر فرآیند های ماشینکاری و اتصالات ( نظیر نقطه جوش ) می باشد قطعه تکمیل شده در حین چرخش مورد آزمایش صدا قرار گرفته و دقت ابعادی و صافی سطوح و عملکرد قطعات مورد آزمون واقع می گردند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی