بلبرینگ

فروش بلبرینگ خرید بلبرینگ قیمت بلبرینگ رولبرینگ FAG SKF

بلبرینگ

فروش بلبرینگ خرید بلبرینگ قیمت بلبرینگ رولبرینگ FAG SKF

بلبرینگ

شرکت بلبرینگ فیدار پارسیان با توجه به سابقه چند ساله خود و همچنین با شناخت و مطالعه بازار خرید بلبرینگ توانسته است مجموعه ای از بلبرینگ های مصرفی در صنایع مختلف کشور همچون نیروگاهها، معادن، صنایع تولید فولاد، نساجی و ... را پس از واردات گردآوری نماید و در اختیار داشته باشد

www.fidarbearing.ir
021-36058907

پیوندها

بلبرینگ دور بالا C3

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳ ق.ظ
یکی از مواردی که در ساخت بلبرینگ ها به آن توجه می شود سرعت چرخش بلبرینگ هنگام کار است. با توجه به سرعت چرخش و دوران تجهیزاتی که بلبرینگ در آنها مورد استفاده قرار می گیرد نیاز است تا بلبرینگی تولید شود که با سرعت دوران ماشین آلات هماهنگ باشد.
 
در سرعت های دورانی و چرخش های معمولی از بلبرینگ های ساده استفاده می شود اما در برخی از موارد سرعت دورانی دستگاه از حدی بالاتر می رود که این امر باعث ایجاد حرارت بیشتر و در نتیجه انبساط در قطعات و تجهیزات می شود در این گونه موارد اگر از بلبرینگ های معمولی استفاده شود بلبرینگ بیش از اندازه گرم شده و باعث خرابی یا در اصطلاح گیرپاژ بلبرینگ و مجموعه می شود.
برای حل این مشکل کارخانجات تولید کننده بلبرینگ و رولبرینگ اقدام به تولید بلبرینگ هایی کرده اند با تلرانس بالاتر که در اصطلاح به آن لقی بلبرینگ گفته می شود این لقی یا تلرانس که با علامت C3 در بلبرینگ ها مشخص می شود باعث می شود بلبرینگ و رولبرینگ در سرعت های بالا نیز به درستی به کار خود ادامه دهند و انبساط و گرم شدن بلبرینگ و مجموعه خللی در کارکرد بلبرینگ و رولبرینگ ایجاد نکند.
 
اگر قصد خرید بلبرینگ و رولبرینگ دارید حتما به دما و سرعت دستگاه و تجهیزات خود دقت فرمایید و در صورتی که بلبرینگ های با تلرانس نرمال پاسخگوی سرعت دورانی (RPM) مد نظر شما نمی باشد از بلبرینگ دور بالا استفاده کنید که با کد C3 در آخر شماره فنی بلبرینگ مشخص می شوند.
 
در برخی از بلبرینگ ها از کد های C4 و C5 نیز استفاده شده است که این مشخصه ها نشان دهنده تلرانس یا لقی بیشتر از C3 می باشند که برای مصارف خاص استفاده می شوند و البته به ندرت مورد نیاز است.
 
شرکت بلبرینگ فیدار پارسیان آماده ارائه هرگونه مشاوره فنی و فروش بلبرینگ رولبرینگ می باشد. 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۰
فیدار پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی