بلبرینگ

فروش بلبرینگ خرید بلبرینگ قیمت بلبرینگ رولبرینگ FAG SKF

بلبرینگ

فروش بلبرینگ خرید بلبرینگ قیمت بلبرینگ رولبرینگ FAG SKF

بلبرینگ

شرکت بلبرینگ فیدار پارسیان با توجه به سابقه چند ساله خود و همچنین با شناخت و مطالعه بازار خرید بلبرینگ توانسته است مجموعه ای از بلبرینگ های مصرفی در صنایع مختلف کشور همچون نیروگاهها، معادن، صنایع تولید فولاد، نساجی و ... را پس از واردات گردآوری نماید و در اختیار داشته باشد

www.fidarbearing.ir
021-36058907

پیوندها

فروش بلبرینگ

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵ ق.ظ

سلام
شرکت بلبرینگ فیدار پارسیان با توجه به سابقه چند ساله خود و همچنین با شناخت و مطالعه بازار خرید بلبرینگ توانسته است مجموعه ای از بلبرینگ های مصرفی در صنایع مختلف کشور همچون نیروگاهها، معادن، صنایع تولید فولاد، نساجی و ... را پس از واردات گردآوری نماید و در اختیار داشته باشد.


این شرکت با بکارگیری افراد متخصص و دارای تحصیلات دانشگاهی قادر به ارائه مشاوره فنی و مهندسی در جهت انتخاب و استفاده صحیح تر و کارآمد تر از بلبرینگ ها می باشد.


با توجه به زیاد شدن بلبرینگ های تقلبی در بازار و همچنین جهت کسب اعتماد شما عزیزان این شرکت هدف خود را ارائه بلبرینگ اصلی قرار داده و کیفیت کالای پیشنهادی خود را تضمین می نماید.
فروش بلبرینگ
آدرس وبسایت WWW.FIDARBEARING.IR

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی