بلبرینگ

فروش بلبرینگ خرید بلبرینگ قیمت بلبرینگ رولبرینگ FAG SKF

بلبرینگ

فروش بلبرینگ خرید بلبرینگ قیمت بلبرینگ رولبرینگ FAG SKF

بلبرینگ

شرکت بلبرینگ فیدار پارسیان با توجه به سابقه چند ساله خود و همچنین با شناخت و مطالعه بازار خرید بلبرینگ توانسته است مجموعه ای از بلبرینگ های مصرفی در صنایع مختلف کشور همچون نیروگاهها، معادن، صنایع تولید فولاد، نساجی و ... را پس از واردات گردآوری نماید و در اختیار داشته باشد

www.fidarbearing.ir
021-36058907

پیوندها

روانکاری بلبرینگ

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ق.ظ


بلبرینگ و روانکاری

اثر روانکار با توجه به درجه جداسازی سطوح غلتشی تعیین می شود. به منظور تشکیل فیلم روانکاری مورد نیاز لازم است که روانکار لزجت (Viscosity) حداقلی را در دمای کارکرد داشته باشد.
وقتی دمای کارکرد قابل محاسبه باشد و یا از تجربیات قبلی مشخص است، می توان روانکار مناسب همراه با مشخصات معین را انتخاب کرد. لازم به ذکر است که بعضی بلبرینگهای خاص مانند رولربیرینگ کروی، مخروطی، و کروی کف گرد، به طور طبیعی دمای کارکرد بیشتری نسبت به انواع دیگر بلبرینگها نظیر بلبرینگهای شیار عمیق و رولربیرینگ استوانه ای در شرایط کارکرد مشابه دارند.

به این منظور مجموعه فیدار پارسیان اقدام به واردات و فروش انواع گریس، روغن و روانکارهای صنعتی اصلی با مشخصات فنی مختلف و برای مصارف گوناگون در درجه حرارت های مختلف و از برند های اروپایی و آمریکایی نموده است تا مشتریان گرامی با خیال آسوده و مطمئن اقدام به استفاده از این روانکارها بنمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی