بلبرینگ

فروش بلبرینگ خرید بلبرینگ قیمت بلبرینگ رولبرینگ FAG SKF

بلبرینگ

فروش بلبرینگ خرید بلبرینگ قیمت بلبرینگ رولبرینگ FAG SKF

بلبرینگ

شرکت بلبرینگ فیدار پارسیان با توجه به سابقه چند ساله خود و همچنین با شناخت و مطالعه بازار خرید بلبرینگ توانسته است مجموعه ای از بلبرینگ های مصرفی در صنایع مختلف کشور همچون نیروگاهها، معادن، صنایع تولید فولاد، نساجی و ... را پس از واردات گردآوری نماید و در اختیار داشته باشد

www.fidarbearing.ir
021-36058907

پیوندها

بلبرینگ نگهداری

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ق.ظ

1- با احتیاط حمل و جابجا کنید.
بیرینگ ها را چون اجزاء بسیار دقیق و ظریف هستند ، همواره با احتیاط جابجا نمایید.خراش ها و ترک های کوچک در اثر ضربات احتمالی وارده موجب عملکرد ضعیف بیرینگ و خرابی زودرس آن خواهد گردید. اشیاء تیز را از تماس با بیرینگ دور نگه داریدو خود نیز از خراش انداختن سطوح بیرینگ حذر کنید. بیرینگی که بد حمل شده باشد یا به زمین افتاده باشد را نصب نکنید. بیرینگ ها را بصورت افقی در محل تمییز و خشک و در بسته بندی کارخانه ای خود نگهدارید.

2- محور و هوزینگ را بازرسی کنید.
قبل از اقدام به نصب بیرینگ، همواره محور و هوزینگ را از لحاظ اندازه و وضعیت ظاهری بازرسی نمایید. هر گونه پلیسه در سطوح و ابعاد میبایست بر طرف گردد. هنگام بستن محور روی گیره به منظور نصب بیرینگ، صفحات برنجی یا مسی روی فک های گیره قرار دهید.

3- از گرم کردن بیش از حد اجتناب کنید.
در حین نصب بیرینگ به روش گرم کردن ، هرگز شعله ی مستقیم را به بیرینگ تماس ندهید. پس از قرار دادن بیرینگ در محل مناسب خود روی دستگاه، مادامیکه بیرینگ گرم است آنرا تکان ندهید تا سرد شود در غیر اینصورتممکن است بیرینگ از محل قرار گیری صحیح خود خارج شود.

بلبرینگ

4-ابزار و تجهیزات مناسب بکار برید.
گرم کن های القایی، کیت های تزریقی روغن و مهره های هیدرولیک از ابزارهای تخصصی و در دسترس برای نصب و درآوردن بیرینگ ها هستند.

گرم کن بلبرینگ


5- بیرینگ های صحیح انتخاب کنید.
بیرینگ های تازه ای را که میخواهید انتخاب و نصب کنید باید با انواع قبلی خود همخوانی داشته باشند . مشخصه بیرینگ معمولا روی بیرینگ و همچنین بسته بندی آن چاپ شده است. از سازنده برای اطمینان شماره فنی صحیح کمک بگیرید.

6- مراقب با پرس جا زدن بیرینگ باشید.
در حین نصب بیرینگ  با پرس ، فشار فقط باید روی رینگی که فیت جا میرود اعمال شود. فشار روی رینگی که آزاد است یا فیت نیست باعث آسیب دیدگی اجزا درونی بیرینگ میشود.

7- بیرینگ های نو را شستشو ندهید
سازندگان بیرینگ دقت بسیار زیادی را در بسته بندی ان مصروف میدارند تا عاری از آلودگی و آماده مصرف باشد. معمولا نیازی به شستن بیرینگ یا پاک کردن ماده چرب شفاف روی بیرینگ که برای محافظت آن است ، نمیباشد.

8- روانکاری صحیح الزامی است.
سازندگان بیرینگ برای انتخاب نوع روانکار مورد نیاز برای بیرینگ و نوع کاربرد آن ، عوامل و ضرایب بسیاری را مد نظر قرار میدهند، بنابراین توصیه های سازنده را بکار بگیرید.سطح روانکار را بطور مرتب کنترل کنید و حداقل یکبار در سال روانکار را بطور کامل تعویض نمایید.

9- از همراستا بودن محورها مطمئن شوید.
پس از نصب بیرینگ و قبل از شروع بکار دستگاه ، محورهایی که به یکدیگر کوپله میشوند را همراستا نمایید. وجود عدم همراستایی خارج از حد قابل قبول باعث خرابی زودرس بیرینگ ها و آببندی روی آن محورها میشود.

10- مراقب وضعیت کار دستگاه باشید.
مراقب این علائم که نشاندهنده کارکرد نا مناسب بیرینگ است باشید:
نویز بیش از حد، افزایش میزان ارتعاش، افزایش درجه حرارت.بیرینگ هایی که این علائم را از خود بروز میدهند میبایست بطور مرتب مورد بازرسی قرار گیرند تا اقدامات اصلاحی در زمان مناسب صورت گیرد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی